Veelgestelde vragen

Bestellen

Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk maar wel makkelijk als je in de toekomst vaker bij ons een bestelling wilt doen.

Dit is absoluut geen probleem! Tijdens het afrekenen wordt gevraagd of je de bestelling zakelijk wilt doen. Vervolgens kan je dan het factuuradres en de bedrijfsnaam invoeren. In de emailbevestiging die je krijgt nadat je de bestelling gedaan hebt zit dan meteen de BTW factuur opgenomen in vorm van een pdf bestand.

Betalen

Momenteel is het mogelijk om middels de volgende methoden te betalen:

  • iDeal
  • Paypal
  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Klarna Betaal Nu
  • Klarna Betaal Later
  • Bankoverboeking (vooraf betalen)

De verbinding tussen jouw apparaat en onze webshop is beveiligd middels SSL. Daarnaast werken wij met een service payment provider die zorgt voor een veilige omgeving om de betaling te doen ongeacht welke betaalmethode je kiest.

Verzending en bezorging

Beterschapskaarten en beterschap cadeaus

De bezorgtijd voor deze artikelen is 1-2 werkdagen.

Dag van bestelling

Dag van bezorging

Maandag

Dinsdag of woensdag

Dinsdag

Woensdag of donderdag

Woensdag

Donderdag of vrijdag

Donderdag

Vrijdag of zaterdag

Vrijdag

Zaterdag of maandag

Zaterdag

Maandag of dinsdag

Zondag

Dinsdag of woensdag

Bloemen en planten

De bezorgtijd voor deze artikelen is 2-3 werkdagen.

Dag van bestelling

Dag van bezorging

Maandag

Woensdag of donderdag

Dinsdag

Donderdag of vrijdag

Woensdag

Vrijdag of zaterdag

Donderdag

Zaterdag of dinsdag

Vrijdag

Dinsdag of woensdag

Zaterdag

Dinsdag of woensdag

Zondag

Dinsdag of woensdag

Momenteel bezorgen we enkel binnen Nederland. We verwachten op korte termijn ook te kunnen leveren in België en Duitsland.

Jazeker! Op de afrekenpagina heb je de optie om te kiezen voor ziekenhuis/zorginstelling. Vervolgens kan je dan de afdeling en kamernummer invullen.

Je pakket of kaart komt eerst aan bij de algemene postkamer of ontvangstmagazijn van het ziekenhuis. Deze zullen vervolgens je beterschap geschenk of beterschapskaart intern bezorgen aan de ontvanger. Interne bezorging vindt vaak 1 of 2 keer per dag plaats.

Status bestelling

Nadat we je pakket hebben aangemeld bij Postnl voor verzending krijg je een Track & Trace email. Deze email bevat een link waarop je kan klikken. Zodra je dit doet wordt je automatisch doorverwezen naar de Track & Trace pagina van PostNL. Op deze pagina zie je direct wat de status is van je bestelling

In de Track & Trace email is ook een kenmerk (barcode) te zien. Door op de onderstaande link te klikken kan je met het invullen van deze kenmerk (barcode) en de postcode van de ontvanger ook nog de status van de bestelling bekijken.

Klik hier om middels de ontvangen verzendkenmerk (barcode) de status van je bestelling te bekijken

Annulering en retournering

Als we je bestelling nog niet hebben verstuurd en je kenbaar maakt af te willen zien van de bestelling kunnen we direct de bestelling voor je annuleren. Wij zullen dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het bedrag inclusief verzendkosten terug crediteren

Indien de bestelling al wel verstuurd is (je hebt een track en trace email ontvangen) geldt het volgende: Nadat de ontvanger het pakket heeft ontvangen gaat de 14 dagen bedenktijd in. In deze periode kan je zonder reden van opgaaf kenbaar maken af te willen zien van de bestelling. Het kenbaar maken dient te gebeuren door het versturen van een email naar info@getwellsoon.nl. Nadat je dit gedaan hebt krijg je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Wij zullen na ontvangst van de retourbestelling het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug crediteren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Bij het retourneren is het van belang dat het artikel of de artikelen met alle geleverde toebehoren indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd wordt.

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd wegens beperkte houdbaarheid: ballonnen, bloemen en planten. Ook beterschapspakketten en manden waarin drink en voedingswaren inbegrepen zijn waarvan de zegel gebroken zijn kunnen niet meer worden geretourneerd. Tenslotte kunnen ook kaarten niet geretourneerd worden.