Veelgestelde vragen
Bestellen
Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk maar wel makkelijk als je in de toekomst vaker bij ons een bestelling wilt doen.
Dit is absoluut geen probleem! Tijdens het afrekenen wordt gevraagd of je de bestelling zakelijk wilt doen. Vervolgens kan je dan het factuuradres en de bedrijfsnaam invoeren. In de emailbevestiging die je krijgt nadat je de bestelling gedaan hebt zit dan meteen de BTW factuur opgenomen in vorm van een pdf bestand.
Betalen
Momenteel is het mogelijk om middels de volgende methoden te betalen:
- iDeal
- Paypal
- Mastercard
- Visa
- Maestro
- Klarna Betaal Nu
- Klarna Betaal Later
- Bankoverboeking (vooraf betalen)
De verbinding tussen jouw apparaat en onze webshop is beveiligd middels SSL. Daarnaast werken wij met een service payment provider die zorgt voor een veilige omgeving om de betaling te doen ongeacht welke betaalmethode je kiest.
Verzending en bezorging
Beterschapskaarten en beterschap cadeaus
De bezorgtijd voor deze artikelen is 1-2 werkdagen.
Dag van bestelling
Dag van bezorging
Maandag
Dinsdag of woensdag
Dinsdag
Woensdag of donderdag
Woensdag
Donderdag of vrijdag
Donderdag
Vrijdag of zaterdag
Vrijdag
Zaterdag of maandag
Zaterdag
Maandag of dinsdag
Zondag
Dinsdag of woensdag
Bloemen en planten
De bezorgtijd voor deze artikelen is 2-3 werkdagen.
Dag van bestelling
Dag van bezorging
Maandag
Woensdag of donderdag
Dinsdag
Donderdag of vrijdag
Woensdag
Vrijdag of zaterdag
Donderdag
Zaterdag of dinsdag
Vrijdag
Dinsdag of woensdag
Zaterdag
Dinsdag of woensdag
Zondag
Dinsdag of woensdag
Momenteel bezorgen we enkel binnen Nederland. We verwachten op korte termijn ook te kunnen leveren in België en Duitsland.
Jazeker! Op de afrekenpagina heb je de optie om te kiezen voor ziekenhuis/zorginstelling. Vervolgens kan je dan de afdeling en kamernummer invullen.
Je pakket of kaart komt eerst aan bij de algemene postkamer of ontvangstmagazijn van het ziekenhuis. Deze zullen vervolgens je beterschap geschenk of beterschapskaart intern bezorgen aan de ontvanger. Interne bezorging vindt vaak 1 of 2 keer per dag plaats.
Hou er tot slot rekening mee dat de meeste ziekenhuizen geen pakketten op zaterdag accepteren (geslotenverklaring).
Status bestelling
Nadat we je pakket hebben aangemeld bij Postnl voor verzending krijg je een Track & Trace email. Deze email bevat een link waarop je kan klikken. Zodra je dit doet wordt je automatisch doorverwezen naar de Track & Trace pagina van PostNL. Op deze pagina zie je direct wat de status is van je bestelling
In de Track & Trace email is ook een kenmerk (barcode) te zien. Door op de onderstaande link te klikken kan je met het invullen van deze kenmerk (barcode) en de postcode van de ontvanger ook nog de status van de bestelling bekijken.
Klik hier om middels de ontvangen verzendkenmerk (barcode) de status van je bestelling te bekijken
Annulering en retournering
Als we je bestelling nog niet hebben verstuurd en je kenbaar maakt af te willen zien van de bestelling kunnen we direct de bestelling voor je annuleren. Wij zullen dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het bedrag inclusief verzendkosten terug crediteren
Indien de bestelling al wel verstuurd is (je hebt een track en trace email ontvangen) geldt het volgende: Nadat de ontvanger het pakket heeft ontvangen gaat de 14 dagen bedenktijd in. In deze periode kan je zonder reden van opgaaf kenbaar maken af te willen zien van de bestelling. Het kenbaar maken dient te gebeuren door het versturen van een email naar info@getwellsoon.nl. Nadat je dit gedaan hebt krijg je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Wij zullen na ontvangst van de retourbestelling het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug crediteren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Bij het retourneren is het van belang dat het artikel of de artikelen met alle geleverde toebehoren indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd wordt.
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd wegens beperkte houdbaarheid: ballonnen, bloemen en planten. Ook beterschapspakketten en manden waarin drink en voedingswaren inbegrepen zijn waarvan de zegel gebroken zijn kunnen niet meer worden geretourneerd. Tenslotte kunnen ook kaarten niet geretourneerd worden.