Annulering en retourneren

We doen er alles aan om de ontvanger een prachtige beterschapsverrassing te bezorgen. Het kan natuurlijk voorkomen dat het cadeau toch niet helemaal naar wens is. Hieronder staat uitgelegd wat precies de regels zijn m.b.t. annuleren en retourneren. 

Annuleren voordat je bestelling is verstuurd

Indien je nog geen track en trace email ontvangen hebt is je bestelling nog niet verstuurd. Zodra je in deze situatie wilt afzien van je bestelling kan je contact met ons opnemen. Dit kan je het beste doen door contact met ons op te nemen via de live chat of ons te bellen op 013-2040830. Wij kunnen dan namelijk je bestelling direct annuleren. Binnen 14 dagen crediteren we vervolgens het bedrag inclusief verzendkosten terug. Je kan ons ook een email sturen. Houd er dan wel rekening mee dat de bestelling niet meteen geannuleerd wordt en dit uiterlijk 1 dag kan duren.

Afzien van de bestelling als deze al verstuurd of bezorgd is

Heb je al wel een track en trace email gekregen? Dan is de bestelling verzonden. Annuleren is dan ook nog mogelijk. Ook wanneer de bestelling recent is bezorgd. Het volgende is dan wel van toepassing in deze situatie: 

14 dagen bedenktijd

Zodra de ontvanger de bestelling heeft ontvangen gaat eerst de 14 dagen bedenktijd in. In deze periode kan je zonder opgave van reden de bestelling annuleren. Je dient de annulering aan ons kenbaar te maken door het sturen van een email naar info@getwellsoon.nl.

14 dagen retourtermijn 

Nadat je per email aan ons doorgegeven hebt af te willen zien van de bestelling start de 14 dagen retourtermijn. In deze termijn dien je het artikel of de artikelen aan ons terug te retourneren. De retourkosten van jouw adres naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Het is van belang dat het bestelde artikel of de artikelen compleet geretourneerd worden inclusief geleverde toebehoren. Ook verwachten we dan dat deze indien op redelijke wijze mogelijk in de originele staat en verpakking bij ons aankomen. 

Wij zullen het verschuldigd bestelbedrag na aanmelding retour binnen 14 dagen terugstorten mits het artikel of de artikelen in goede orde en staat ontvangen zijn.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

Er zijn in ons assortiment een aantal artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

  • Beterschapspakketten en manden met voedingsartikelen en drinkwaren waarbij de zegel verbroken is
  • Beterschapskaarten met persoonlijke teksten
  • Ballonnen
  • Bloemen en planten

De redenen zijn verschillend voor deze artikelgroepen. Hierbij kan je denken aan onder andere beperkte houdbaarheid van een artikel (ballonnen en bloemen/planten) of maatwerk wat we niet meer kunnen terugnemen (beterschapskaarten met persoonlijke tekst). Voor beterschapspakketten en manden waarbij de zegel verbroken is ligt ten grondslag dat we deze niet meer kunnen aannemen wegens gezondheidsredenen/hygiëne.

Annuleren/wijzigen van een beterschapskaart met persoonlijke tekst

Indien je gekozen hebt voor het zo snel mogelijk leveren van de beterschapskaart is het helaas niet mogelijk om de deze te annuleren. Na ontvangst van je bestelling wordt de kaart namelijk vrijwel direct voorzien van jouw persoonlijke tekst en opgestuurd. 

Wanneer je een latere bezorgdatum hebt gekozen is dit wel mogelijk. Neem dan wel tijdig contact met ons op (uiterlijk 3 dagen voor bezorgdatum). Dan kunnen we de beterschapskaart annuleren of eventueel wijzigen naar jouw wens!