Garantie en klachten

Benieuwd op welke artikelen we garantie bieden? Op deze pagina gaan we je hier alles over vertellen. Daarnaast informeren we je hier ook uitgebreid wat je kan doen als je een klacht hebt.

Garantie

Wij doen er alles aan om alle cadeau artikelen in perfecte staat te bezorgen aan de ontvanger. Dit lukt vrijwel altijd. Een enkele keer komt het toch weleens voor dat tijdens transport een cadeau artikel beschadigd raakt of dat er iets anders is waardoor je aanspraak kan maken op de wettelijke garantie. Wettelijk gezien dien je binnen 2 maanden na constatering van het gebrek, melding te maken bij ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen we kosteloos zorg dragen voor een vervangend artikel.

Zweefgarantie ballonnen

Op de meeste ballonnen geldt een zweefgarantie van 10 dagen. Bij een beperkt aantal ballonnen kan de zweefgarantie meer of minder dagen zijn. Op de artikelpagina’s van de ballonnen staat altijd vermeld hoeveel dagen dit precies is.

Klachten

Is iets niet helemaal naar wens gegaan? Neem dan gerust contact met ons op! Het liefst per email naar info@getwellsoon.nl. Dan kunnen we namelijk rustig de tijd nemen om je klacht te lezen en alles voor je na te kijken. Geef de volgende zaken aan ons door in je email:

  • Factuur of ordernummer
  • Aard van klacht
  • Volledige naam ontvanger

Wij zullen dan uiterlijk binnen 1-2 werkdagen contact met je opnemen indien dit nodig is. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via de live chat contact met ons opnemen. Hou er dan wel rekening mee dat we niet meteen een oplossing hebben en we eerst alles moeten uitzoeken.

Stichting WebwinkelKeur en ODR-platform

Wij zijn aangesloten bij stichting WebwinkelKeur. Mocht onze geboden oplossing toch niet naar wens zijn dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij stichting WebwinkelKeur. Dit kan via de volgende pagina: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tenslotte is het nog mogelijk om je klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit kan op de volgende pagina: http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is dan kan je via het ODR-platform je klacht deponeren.

Graag willen we benadrukken dat je eerst contact met ons opneemt wanneer je een klacht hebt. Wij geven veel om onze klanten, of je nou een verzender bent of ontvanger van onze cadeau artikelen. Wij zullen alles binnen onze mogelijkheden doen om je te helpen!